Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2018 20:05 - :))) Кайли...
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 4657 Коментари: 10 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image
image




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - :)))))
13.07.2018 20:11
Kайли е една типична Патрицианка..
преродена тракийка в 33 инкарнация../последна


Да танцувам е всичко, което искам да направя, така че няма ли да танцуваш?
Стоя тук с теб – защо не се движиш?
Ще вляза в рутината ти, защото аз съм огън, огън, огън, огън!

Боли, когато си наблизо, скъпи, боли!
Ако любовта е наистина добра, просто поискай повече,
Дори и ако това те хвърли в огъня, огъня, огъня, огъня!

Всичките Любовници, които са преминали преди, не могат да се сравняват... с теб!
Не се плаши, просто ми дай малко повече.
Те не могат да се сравняват... Всичките Любовници!
цитирай
2. predatorkapredatorka - !!??..нагла тъпа конска муха....
13.07.2018 22:13
росо тъпанарова
като нямаш никакво мнение....
защо не си…. папкаш самичка тиквичките
то голям профан, голям тъпан бе

Какво искаш да ти кажа? като баба Карамела, ли..
тя ги преброила 47 бр. преметнала
Ами ти…..
цитирай
3. milady - 6++++++
13.07.2018 22:25
Еротичният режисьор...
Да си гадже на жена Телец

Сексуални предпочитания

Жената Телец е ненадмината в ролевите игри. Днес тя е жената вамп, утре – домакиня, хваната неподготвена от съседа, а вдругиден – медицинска сестра. Различните роли са способни да оплетат в мрежите и всеки партньор. Игрите за нея са важни, тъй като обича силните усещания.

цитирай
4. predatorkapredatorka - !!
13.07.2018 22:29
Психоанализа искаш ли накратко...
изпитваш остра нужда...
някой да те псува постоянно...
толкова си нещастна и луда Росо...
цитирай
5. troina - !!??
13.07.2018 22:49
лельо Росе...кажи нещо астрологическо
нали разтягаш локуми там в радиото
да тук нищо не каза интересно...
само най най-тъпи лични клюки
и…тъпограми на килограми...
язък.. остаря...като катър без история.

цитирай
6. ladylady - ..лельо..споко.ще ти заплатя, разб. се..
14.07.2018 09:01
от 1 год .правим пазар, за твоя хороскоп..
защо профанизираш р-ра..
ето тук, или на лични, дай си офертата..
къде не са фръкнали..100е..
хубав Уикенд, и усмивки ти изпращам..
цитирай
7. predatorkapredatorka - :)))))
14.07.2018 09:48
надявам се, нямате нищо против..
моите избрани музикални..хрумки..
спонтанно е...
цитирай
8. predatorkapredatorka - Кремее ,дай 5...теб чакам Аз..и, ти като..шаранка, 100кила..хооплааа...
14.07.2018 10:17
Аз съм зодия Телец!Човек на изкуството,музикална,артистична,чаровна и възвишена,пиша стихове за романтика и любов,защото от много свирене и учене,че и работа имам неизживяна младост...Не е вярно,че съм била с 47 мъже,то си личи,ако съм била,ще съм душевно загрубяла и без чувствена като predatorkata,тя само е хистеричка,както разправят тук масово прекарали с нея мъже,кара ги наред,грозни,хубави,само мъжко животно да е,че ги и заклещвала редовно и ходели по болниците на калъпа...То от заклещване може мъж да стане и импотентен!Било и болезнено!Аз съм имала само 3 мъже,единият след гимназия,за другият се омъжих и трятият бе кратка любов,с раздяла,защото замина в чужбина.“

хаа така..я дай ощее...
цитирай
9. predatorkapredatorka - ее..при такива кухи,но..упорити лейки..
14.07.2018 10:41
... нашТе баби от пазарЯ...боса, и креммка..
как няма да се издъни..блоКът..
......права си, марийке..за некои подробности...
цитирай
10. marmalady - :)))))....това е Тежка диагноза... без секс ей така..човек полудява...
14.07.2018 17:56
Аз съм имала само 3 мъже.....
след гимназия,за другият се омъжих и трятият бе кратка любов,с раздяла,защото замина в чужбина.“
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100503
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031